НОСТАЛЬГІЯ ЯК ЧИННИК ПОШИРЕННЯ КУЛЬТУРНИХ ПРОДУКТІВ

Ключові слова: ностальгія, види та рівні ностальгії, цільова група, суб’єкт культурних індустрій, культурний продукт.

Анотація

Висвітлено сутність ностальгії як феномена, що налаштовує свідомість людини до повернення в середовище особисто чи опосередковано пережитих емоцій з минулого. Проведено класифікацію ностальгії та проаналізовано особливості проявів окремих її видів у межах вікової 55-65-річної цільової аудиторії. Представлено рівні ностальгії в якості чинників, що можуть сформувати передумови для розробки суб’єктами культурних індустрій запитаних культурних продуктів, а в наслідку широкої їх популяризації та поширення в середовищах наявних і потенційних цільових аудиторій.

Біографії авторів

Григорчук Тарас , Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фешн- і шоу-бізнесу

Тадля Олександр, Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ

старший викладач кафедри фешн- і шоу-бізнесу

Опубліковано
2021-02-06